Webanalyse

Webanalyse: o.a. via webstatistieken (Google Analytics) geef ik aan wat de pijnpunten van uw website zijn. Uiteraard ontvangt u ook een advies over hoe u deze het beste kunt aanpakken.

Ik kijk naar de volgende metrics, en koppel informatie hierover in een duidelijk overzicht aan u terug:
  • Het aantal bezoekers op uw website.
  • De verhouding tussen nieuwe bezoekers en terugkerende bezoekers.
  • De tijd die bezoekers gemiddeld op uw website doorbrengen.
  • Het aantal pagina’s dat bezoekers gemiddeld op uw website bekijken.
  • De herkomst van de bezoekers.
  • De resultaten van individuele campagnes (traffic en conversieratio).
  • De bounce rate van de website. Met andere woorden hoeveel mensen verlaten uw site direct weer?
  • De belangrijkste uitstappagina’s.
Tenslotte: wat zijn de ontwikkelingen op al deze metrics? Om pagina’s te verbeteren, kan ik voorstellen doen voor A/B testen.

Wil u óók weten hoe uw website presteert? Benieuwd wat er verbeterd kan worden?
Neem dan contact met mij op via 06-54762701 of maak een afspraak.